Často kladené otázky

Rozvoz a doprava

Kam všude rozvážíte?

Konkrétně zavážíme do těchto měst: Praha (vč. okresů Praha východ a Praha západ), Brno město, České Budějovice, Hradec Králové, Jihlava, Karlovy Vary, Kladno, Kolín, Liberec, Mladá Boleslav, Nymburk, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň město, Přerov, Prostějov, Ústí nad Labem, Zlín.

Kolik si účtujete za dopravu?

Dopravu máte zdarma, pokud nakoupíte nad 800 Kč. V případě, že Vaše celková hodnota nákupu budemenší, tak za dopravu zaplatíte 49 Kč.

Za jak dlouho jste schopni doručit objednávku?

V hl. městě Praha a okresech Praha východ a Praha západ jsme schopni doručit Vaši objednávku do druhého pracovního dne, pokud objednávku ukončíte do 15:59. Objednávky ukončené po 16:00 budou doručené dle volného termínu závozu.

U ostatních měst rozvážíme v následujících všedních dnech:

  • Brno město: pondělí, úterý

  • České Budějovice: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Hradec Králové: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Jihlava: pondělí, pátek

  • Karlovy Vary: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Kladno: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Kolín: pondělí, středa, pátek

  • Liberec: úterý, středa, čtvrtek

  • Mladá Boleslav: úterý, čtvrtek

  • Nymburk: pondělí, středa, pátek

  • Olomouc: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Ostrava: pondělí, úterý

  • Pardubice: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Plzeň město: pondělí, úterý, čtvrtek

  • Přerov: pondělí, čtvrtek

  • Prostějov: středa, pátek

  • Ústí nad Labem: úterý, středa, pátek

  • Zlín: úterý, čtvrtek

Reklamace

Mohu reklamovat pozdní doručení objednávky?

Pozdní doručení objednávky reklamovat nelze. Doba doručení objednávky se odvíjí od aktuální dopravní situace a vytíženosti řidičů, což může mít vliv na dobu doručení Objednávky.

Kde mohu řešit svou reklamaci?

Kontaktujte nás prosím prostřednictvím elektronické adresy eshop@mattoni1873.cz

Co dělat, pokud mi dorazí vadné zboží nebo nedorazí zboží objednané?

Kontaktujte prosím zákaznickou podporu na tel. čísle +420 730 185 863 v pracovních dnech od 7:00 do 20:00 nebo nás kontaktujte na emailu eshop@mattoni1873.cz

Kde a jak mohu provést storno objednávky?

Storno objednávky je možné provést pouze na lince zákaznické podpory na tel. Čísle +420 730 185 863 v pracovních dnech od 7:00 do 20:00. Důležité je uvést důvod storna.

Platba

Kde mohu uplatnit slevový kupon/voucher?

Pokud je slevový kupon/voucher platný, lze jej uplatnit v kolonce „slevový kupon“. Poté se sleva automaticky načte.

Lze na nakoupit na fakturu?

Bohužel, zatím nelze.

Jde platit stravenkami?

Bohužel, platit stravenkami nelze.

Je pravda, že svůj nákup dostanu až ke dveřím bytu?

Ano, pokud si to přejete, naši kurýři vám nákup přinesou až ke dveřím.

Je možné do ukončené objednávky přidávat nové položky?

Pokud si přejete objednávku změnit/přidat nové zboží, je potřeba kontaktovat zákaznickou podporu na tel. čísle +420 730 185 863 v pracovních dnech od 7:00 do 20:00. Změna/přidání nového zboží bude řešeno individuálně podle stavu objednávky (platba, plánované doručení, atd.).

Jak zjistím expiraci u objednaného zboží?

Expiraci nelze na naší webové stránce zjistit, ale naše výrobky jsou zpravidla dodávány před uplynutím 1/3 jejich životnosti.

Ostatní

Jaká máte hygienická opatření?

Bezpečnost je na prvním místě. Vaše i naše. Všichni kurýři musí používat jednorázové rukavice, roušky. Zároveň důsledně dbáme na pravidelnou sanitaci rukou i našich vozů – před dodávkou i po ní.